Sunday, April 19, 2015

Terima kasih

Terima kasih
Kerana sering bertahan
Disaat aku dengan perangai sebegini
Menyesakkan
Menjelekkan
Bagi sesiapa yg berhadapan
Dengan aku

Tapi istimewanya kau
Kau tidak berundur dari aku
Kau kekal berada di posisi kau
Kau teguh berdiri
Kau gagah dengan keputusan kau
Yakin kau mampu bertahan
Dengan manusia
Yang macam aku

Jika ada, adalah...
Bisik hati kecilku....
Aku tidak menaruh harapan
Yg tinggi belaka
Kerana aku tahu rahsia jodoh
Terletak pada Tuhan Yang Satu

Tetapi jika benar engkau
Yg ditetapkan buatku
Terima kasih aku ucapkan
Kerana tetap bertahan
Dengan manusia
Yg macam aku
Terima kasih
Buat segala-galanya

Terima kasih Allah
Kerana kenalkan aku
Kpd manusia yg tahan dengan
Manusia mcm aku.

No comments:

Post a Comment

Dangling Pink HeartsShugo Chara - Ran's Eggsites.googlegroups.com/site/widgetindex9/love3.swf' Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon